sobota, 9 marca 2013

Rozdział 12 "Niektórzy myślą, że nie warto się już starać, gdy osiągnie się cel."


Myślałam, że się nie zgodzi, a on tylko „czemu nie?” Nie rozumiałam tego. Byłam jednak szczęśliwa, bo przecież pójdzie razem ze mną na tą imprezę i będzie udawać mojego chłopaka. Można powiedzieć, że to dziecinne i bez sensu, ale tyko tak mogłam zemścić się na Tomie. Właściwie, to nie wiedziałam, dlaczego aż tak bardzo mi na tym zależało. Nic do niego już nie czuję. Jestem tego w 100 % pewna. Jak dla mnie jest on już rozdziałem zakończonym. Było jednak coś takiego, że z chęcią udawałam dziewczynę Zayna i patrzyłam na minę Toma.
Gdy wypiłam do końca, weszłam do salonu, gdzie na sofie siedział Zayn i oglądał telewizję. Usiadłam koło niego.
-Gdzie są wszyscy? –zapytałam.
-Pojechali do zoo. –powiedział Zayn, nie odrywając wzroku od telewizora.
-Dziś o 19 idziemy na tą imprezę. Do tego klubu, co byliśmy ostatnio z Tomem. –powiedziałam niepewnie.
Bałam się, że się rozmyślił. Chłopak odwrócił wzrok od telewizora. Patrzył teraz prosto w moje oczy. Czułam się dziwnie. Nie mogłam oderwać wzroku, od jego brązowych tęczówek. Patrzyłam w niej, jak zahipnotyzowana.
-Dobrze, więc idę się szykować. –powiedział Malik, a ja się momentalnie ocknęłam.
Zayn wstał z kanapy i poszedł na górę, do swojego pokoju. Zachowywał się dziś, tak jakoś dziwnie. Jak nie on. Mało mówił i na wszystko się zgadzał. Może to nie on, tylko jakiś klon? Na pewno jest lepszy niż zwyczajny Zayn.
Siedziałam chwilę na kanapie myśląc o wszystkim, a zarazem o niczym. Po paru minutach wstałam z kanapy i poszłam do swojego pokoju, się przyszykować. Po 40 minutach byłam już gotowa. Zeszłam na dół. W kuchni czekał już na mnie Zayn.
-To co, idziemy? –zapytał, gdy mnie zobaczył.
Naprawdę, nie mogłam go poznać. Kiwnęłam tylko głową na tak. Wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do taksówki, którą Zayn wcześniej zamówił. Jechaliśmy dosyć długo, aż w końcu znaleźliśmy się, przed klubem. Gdy byliśmy już w środku, rozejrzałam się dookoła. W pewnym momencie poczułam, jak ktoś łapie mnie za rękę. Odwróciłam wzrok. Zayn trzymał moją dłoń, a w nasza stronę zmierzał Tom. Stanął przed nami, jakby wcale nas się nie spodziewał. Spojrzał na nas, dziwnym wzrokiem.
-Co on tutaj... a nie ważne. –powiedział Tom, z dziwnym wzrokiem.
3 godziny później byliśmy już ostro nawaleni, tylko nie Zayn. Impreza była naprawdę fajna. Świetnie się bawiłam. Zauważyłam, że Zayn i Tom bardzo dużo razem rozmawiają. A chyba raczej Tom, bo to jemu nie zamykała się buzia, a Zayn wyglądał, na znudzonego. Gdy wyszliśmy z klubu, zamówiliśmy taksówkę. Pożegnaliśmy się z Tomem i odjechaliśmy. Gdy w końcu byliśmy już w domu, ja i Zayn weszliśmy do kuchni.
-Jak ty mogłaś być z takim kimś? Ten koleś jest totalnym idiotą. –powiedział Zayn, siadając na krześle.
-Zadaję sobie to samo pytanie. –powiedziałam.
Nalałam sobie wody do szklanki i poszłam do swojego pokoju. Szybko zasnęłam. Rano obudziłam się ze strasznym bólem głowy. Zeszłam na dół. W domu znów było pusto. Weszłam do kuchni. Siedział tam tylko Zayn, który czytał gazetę. Zrobiłam sobie kawę i usiadłam naprzeciwko niego.
-Świetnie wczoraj udawałeś. Powinieneś zostać aktorem. –powiedziałam, lekko się śmiejąc.
Chłopak spojrzał na mnie poważnie.
-A może, ja w cale nie udawałem.... –powiedział.
Zamurowało mnie, ale po chwili się uspokoiłam. Pomyślałam, że pewnie Zayn sobie ze mnie żartuje. Wstałam z krzesła i poklepałam jego ramię, po czym wyszłam z kuchni, a potem z domu. Usiadłam na schodach i zapaliłam papierosa. Przecież Zayn powiedział mi kiedyś, że się we mnie zakochał. Co jeśli on dziś mówił na poważnie? Może i coś do niego czułam, ale nie chciałam tego. Nie chciałam się zakochiwać. A co jeśli ja już się zakochałam? Nie, nie, nie. Nikogo nie kocham.
Moje rozmyślenia przerwało, parkujące przed domem auto. Wysiadła z niego długowłosa blondynka. Wyjęła ze swojego auta różową torebkę i zmierzała w moją stronę. Wyglądała jak lalka barbie. Podeszła do mnie i stanęła naprzeciwko mnie. Wstałam ze schodów i spojrzałam dziwnie na nią.
-Szukam Zayna. –powiedziała dziewczyna, rozglądając się dookoła.
-A kim jesteś? –zapytałam.
-Jego byłą dziewczyną. –odpowiedziała blond włosa.
Zamurowało mnie. Po co ona tu przyszła? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Liczę na długie komentarze. :)
http://wszystkokiedyssiekonczy-story.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. Ciekawie... ciekawie. Zaitrygowałaś mnie tą lalką barbie. Była Zayna. No, no... jestem ciekawa co będzie dalej. Kocham czytać twój blog. ♥♥♥ Pisz dalej ;))
    Zapraszam:
    http://blogfajnejolki.blogspot.com/

    http://nowy-poczateek.blogspot.com/

    http://blog-ksiazka-fajna-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej <3 Cudowny rozdział! To pewnie była Perrie, ale ona nie ma aż tak długich włosów ^^
    No nic, pozostaje mi tylko czekać :(
    zapraszam do mnie http://cierpienie-dla-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle kolejny świetny rozdział nmg sę doczekać kolejnego jak zwykle z resztą AAA kiedy możńa się spodziweać nexta??

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc tak. Mówiłam ci już że nie mam pomysłów na długie komentarze. To jest po prostu świetne. Przyjemnie sie czyta. Masz WIELKI talent. Z niecierpliwością czekam na następne części. Z rozdziału na rozdział coraz bardziej mnie to wciąga. Kocham twoje opowiadania, wszystkie opowiadania. Uwielbiam to jak piszesz ♥ Nie mam uwag. Dla mnie to jest idealne :) I z bardzo, bardzo, bardzo wielką niecierpliwością czekam na następną. Prosze, dodaj jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stać mnie na długi komentarz, więc napisze krótko i z sensem ( mam nadzieję XD ).
    Masz po prostu talent i pisz dalej. ;D Z chęcią będę czytać kolejne rozdziały, i już nie mogę doczekać się następnego ;*
    + OBSERWUJEMY ?
    away4eveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie piszesz czekam na nexta ;) zapraszam do mojej przyjaciółki. Dopiero zaczyna więc prosze o wsparcie i komentarze:http://we-love-five-boys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochaj się! Miłość w Zaynie! O Boże. Tyle dziewczyn chciałoby być tam zamiast niej. A w ogóle fajnie, że masz nowiutkiego bloga :) Na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy bd następny juz nie moge sie doczekac ..;d pliiis szzybko ;!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thіѕ articlе οffeгs clear ideа in suppοrt of thе new uѕers οf blogging, that actually how to do bloggіng.


    Also visit my blog :: tanie przesyłki kurierskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Spot on with thiѕ wгіte-up, I hоnestlу belieѵe that this sitе needs much more attention.

    I'll probably be returning to see more, thanks for the advice!

    Feel free to visit my web page ... obraz na płótnie prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, I dο believе this is an exсellent blog.
    I stumbleԁupοn it ;) I may come
    back yet again since I booκ marked it. Мοnеу аnd frееdom is the best waу
    tо change, may уou bе rich and сontinue to guide
    other people.

    Feel free to surf tο mу web sіte :
    : www.illuvatar.se

    OdpowiedzUsuń
  12. heу there anԁ thank you foг your info
    – I've definitely picked up something new from right here. I did however expertise some technical points using this web site, since I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaіning, but slow loading instances times will very fгequently affect your plаcеment in googlе and can damаge yοuг high qualіty score if аdvertising and mаrketing ωith Adωοrԁs.
    Anywаy I'm adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective fascinating content. Ensure that you update this again very soon.

    Also visit my web blog; imprezy dla dzieci Poznań

    OdpowiedzUsuń
  13. Αn outstandіng ѕhare! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this subject here on your website.

    my page zlewy granitowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Ι'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy οn the eуes which
    mаkеѕ it muсh more pleasant fοr me
    to cоme here аnԁ visit moге
    often. Diԁ уou hіre out a deѕigner to create your theme?
    Outstandіng ωork!

    Alsο νisit mу blog pоѕt :: bz668.com

    OdpowiedzUsuń