poniedziałek, 25 marca 2013

Rozdział 19 "Niektórzy myślą, że nie warto się już starać, gdy osiągnie się cel."


-Kurwa Miley, ja jej nie całowałem! To ona mnie pocałowała! Pojechałam po nią, na ten cholerny posterunek policji, a ona tak po prostu podbiegła do mnie i mnie pocałowała! Ja nie chciałem skrzywdzić Emily! –krzyknął chłopak zdenerwowany do telefonu.
-Uspokój się! –krzyknęłam, po czym się rozłączyłam.
-oczami Emily-
Rano obudziła mnie Miley. Nie chciałam wstawać z łóżka, ale ona jest nieubłagana. Ogarnęłam się jakoś i zeszłam na dół do kuchni. Już w połowie drogi można by było wyczuć jajecznicę. Przywitałam się z przyjaciółką i usiadłam na drewnianym krześle. Chwilę potem dziewczyna nałożyła mi na talerz jedzenie.
-Emily, chciałabym ci coś powiedzieć... –zaczęła niepewnie Miley.
Zastanawiałam się o co chodzi. Podniosłam głowę i spojrzałam na nią pytająco.
-Chodzi o Zayna.,, –odparła dziewczyna, a ja nie pozwoliłam jej dokończyć.
Jak dla mnie to już zakończony temat i rozdział w moim życiu.
-Nie będę rozmawiać o Zaynie! –krzyknęłam wstając z krzesła.
-Ale... –zaczęła dziewczyna.
Zła wyszłam z kuchni kierując się do pokoju Miley, głośno trzaskając drzwiami. Byłam na nią bardzo zła. Dobrze wie, że Zayn mnie bardzo zranił. Usiadłam na miękkim łóżku i schowałam twarz w rękach. Siedziałam chwilę wpatrując się w jeden punkt na ścianie. W głowie miałam tysiące myśli. Niby byłam taką twardą dziewczyną, a płakałam po jakimś tam chłopaku, a on nawet nie próbuje tego wszystkiego jakoś naprawić. W pewnym momencie usłyszałam krzyk Miley:
-Emily, ktoś do ciebie.
Niepewnie wstałam z łóżka i złapałam za klamkę od drzwi. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że to nie może być ktoś inny jak nie Zayn lub Harry. Po chwili zastanowienia wyszłam z pokoju i stanęłam  przed schodami. Zamurowało mnie gdy zobaczyłam Zayna. Niby się go spodziewałam ale bałam się jego wizyty. Bałam się z nim rozmawiać. Sama nie wiedziałam dlaczego. Niby chciałam znać prawdę ale co jeśli tak prawda nie będzie taka jaką chciałabym znać? Gdy Zayn  mnie zobaczył uśmiechnął się blado i zaczął zmierzać w moja stronę. Nadal się nie ruszałam. Nie wiedziałam co mam zrobić. Chłopak stanął przede mną. Przez głowę przeszło mnie tysiące myśli. Z jednej strony miałam ochotę się teraz na niego rzucić i pocałować go, a z drugiej byłam strasznie na niego zła.
-Emily... –zaczął chłopak, a ja momentalnie się ocknęłam.
-Nienawidzę cię. –powiedziałam  zła, po czym uderzyłam go mocno w twarz.
Szybkim krokiem poszłam do łazienki i zamknęłam się w niej. Delikatnie posunęłam się o drzwi, siadając na podłogę. Schowałam mokrą twarz w rękach. „Nie Emily, tak być nie może! Nie możesz płakać!” –skarciłam się w myślach. Kiedyś obiecała sobie i postanowiłam, że cokolwiek się stanie to płakać nie będę. Wstałam szybko z miejsca i wzięłam do ręki chusteczkę, po czym wytarłam swoją twarz. Przemyłam twarz zimną wodą i zrobiło mi się jakoś lepiej. Stałam tak i wpatrywałam się w swoje odbicie w lustrze, przez dobre parę minut. W pewnym momencie usłyszałam jak ktoś dobija się do łazienki.
-Emily otwórz! Musimy porozmawiać! –krzyczał Malik.
-Nie mamy o czym! –odkrzyknęłam.
-Czy ty nic nie rozumiesz?! Ona zrobiła to specjalnie. Pojechałem po nią na komisariat. Podbiegła do mnie i mnie pocałowała. Oczywiście szybko ją odepchnąłem od siebie ale jakiś debil zdążył zrobić zdjęcie. Ja... ja przepraszam. –powiedział już spokojniej.
-Nie wierzę ci. –powiedziałam siadając koło drzwi na podłodze.
-Em, ja cię kocham! –krzyknął chłopak.
Przez dłuższy czas była cisza. Kompletna cisza. Słyszałam tylko swoje myśli. Jakiś głos w mojej głowie mówił mi: „Przebacz mu. On naprawdę cię kocha i ty go też.” Był też drugi głos. Mówił: „Nie bądź naiwna. On sobie to wszystko wymyślił”. Nie wiedziałam kogo mam słuchać.
-----------------------------------------------------------------------------------
I co myślicie o tym rozdziale? :)
Macie jakieś pytania: http://ask.fm/ligusiaaaa

12 komentarzy:

  1. super rozdziała tamten blog co był z louisem czemu usunęłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Super .!
    nie mogę się doczekać dalszego ciągu jestem ciekawa co się stanie .! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe :) Czekam na ciąg dalszy - bardzo fajnie piszesz :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne :D

    zapraszam do siebie http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no jesteś naprawdę świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3 nie mogę siedoczekać następnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastrzyk emocji gwarancją chasingdreams-story.blogspot.pl.
    Wyszło ci super. Uwielbiam czytać twoje rozdziały. Masz talent dziewczyno !

    Jesteś moją Guru *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły rozdzialik mam nadzieję że Emily zdecyduje odpowiednio.
    Buźka @ @
    *

    OdpowiedzUsuń
  9. Emily ma dość ostry charakter więc nie wiem czego mam się spodziewać w twoim opowiadaniu. Cały czas czymś mnie zaskakujesz. Kocham Cie za to ;* ;d
    http://snytomarzenia.blogspot.com/ U mnie nowy rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń