sobota, 23 lutego 2013

Rozdział 3 "Niektórzy myślą, że nie warto się już starać, gdy osiągnie się cel."


Wolnym i niechętnym krokiem, zmierzałam w stronę naszej paczki, która nas wołała. Przywitałam się ze wszystkimi i przedstawiłam Zayna. W pewnym momencie Tom, pocałował Sarę, a mnie coś ukuło w środku.
-A ty dalej sama? –zapytał w pewnym momencie Tom.
Nienawidziłam go. Po prostu nie cierpiałam.
-Nie. –powiedziałam, uśmiechając się i pocałowałam Zayna.
Właściwie, to nie wiem czemu to zrobiłam. Chciałam się odegrać, na Tomie, ale żeby całować Zayna?
-Zayn jest moim chłopakiem. –powiedziałam, gdy nasze usta się rozłączyły, po czym złapałam go za rękę.
Zayn był bardzo zdziwiony, tym co robię. Byłam bardzo ucieszona, gdy zobaczyłam minę Toma. Właśnie o to mi chodziło. W pewnym momencie złapałam za swoją deskę i razem z Miley, zaczęłyśmy jeździć.
-To ty jesteś z Zaynem? –zapytała mnie w pewnym momencie Miley.
-Nie. To wszystko po to, by odegrać się na Tomie. –powiedziałam cicho, po czym spojrzałam w stronę Zayna.
Zayn i Tom, o czymś rozmawiali. Bardzo ciekawiło mnie, o czym. Byłam pewna, że Tom, mówi coś złego o mnie, Zaynowi. W pewnym momencie podeszłam do nich, po czym usiadłam na kolanach Zayna. Tom skwasił minę.
-O czym rozmawiacie? –zapytałam.
-O niczym ważnym. –powiedział szybko Tom.
Gdy dochodziła godzina 17, nasza paczka pomału się już rozchodziła. Zostałam tylko ja, Miley, Zayn, Tom i Sara.
-Idziecie dzisiaj ze mną i Sarą na imprezę? –zapytał w pewnym momencie Tom.
-Nie. –odparłam.
-A to niby czemu? Widzę, że się starzejesz. –powiedział Tom.
Spojrzałam na niego zła.
-No dobrze, idziemy. –powiedziałam.
-No to o 19, tam gdzie zawsze. –powiedział Tom, po czym odszedł od nas.
Byłam strasznie wkurzona. Nie cierpiałam go.
-Emily, ja nie jestem twoim chłopakiem... –powiedział niepewnie Zayn.
-No chyba raczej wiem, ale ten koleś jest moim byłym i chciałam się jakoś na nim odegrać. Niestety, ale to jest twoja wina. Mogłeś z nami nie iść. Teraz będziesz musiał jeszcze udawać w klubie. –powiedziałam, gdy szliśmy do domu.
Z Miley, rozstaliśmy się w połowie drogi. Gdy przyszliśmy do domu, od razu poszłam do swojego pokoju, przygotować się na imprezę. Wzięłam prysznic i przebrałam się. Gdy byłam już całkiem gotowa, zeszłam na dół. Po chwili dołączył do mnie Zayn.
-Gdzie idziecie? –zapytał w pewnym momencie, idąc w naszą stronę Harry.
-Na imprezę. –odparłam niechętnie.
-Coś ostatnio bardzo dużo czasu spędzacie razem... –zaczął Harry.
-Coś sugerujesz? –zapytałam zła.
-Nie. Nic, nic. –powiedział, odchodząc od nas.
Po chwili byliśmy już pod klubem. Weszliśmy do środka. Rozejrzałam się dookoła i z oddali dostrzegłam Toma i Sarę. Należała do naszej paczki, ale najchętniej, to bym jej przywaliła. Nie cierpiałam jej, tak samo, jak Toma. Ze sztucznym uśmiechem przywitałam się z nimi, gdy do nas podeszli. Złapałam za rękę Zayna i poszłam z nim w stronę baru. Zamówiłam sobie drinka i wypiłam go. Zayn zrobił to samo. Wypiłam chyba z 5 drinków, po czym ruszyłam na parkiet. Bardzo dobrze się bawiłam. Wszyscy byliśmy już bardzo pijani. Tańczyliśmy, a w pewnej chwili Tom złapał mnie za tyłek. Odepchnęłam go od siebie, a ten podszedł do mnie i mnie pocałował. Poczułam, jak bardzo mi tego brakowało. Gdy nasze usta się rozłączyły spojrzałam dziwnie na niego. 
-----------------------------------------------------------------------------
Tak wiem, krótki.
10 komentarzy i nastęny rozdział. :) 

18 komentarzy:

  1. Świetny , tylko co taki krótki ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co dalej ! Szybko koleiny rozdział *.*
    heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kiedy można spodziewać się kolejnej części?

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje imaginy są tak świetne że brakuje mi słów żeby je opisać nie moge doczekać się kolejnej części czekam z niecierpliwością kocham Twoje imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D . Fajniyy .:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajefajne czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wogóle piszesz opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! Dopiero czytam tego blooga ale mi się podobał. zapraszam do mnie : http://onedirectionismylive.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałeś/łaś nominowana/y do mojego blooga. http://onedirectionismylive.bloog.pl/ / Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaaaaa! Super! Super! Super

    OdpowiedzUsuń
  11. super <3 Kocham, kocham, kocham ;D
    Ale nadal brakuje mi zakończenia tamtego opowiadania.... Prosze napisz końcówkę oczami Zayna <3 Ja chce wyjaśnieniaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mówisz tylko dziesięć komentarzy? Boże, ja bym ci dała z tysiąc. Ten rozdział bije wszystkie inne na głowę *.* Widzę, że to naprawdę ma jakiś cel. Tom, mnie po prostu rozwalił. No i ten pocałunek z Zaynem... Boskie.

    OdpowiedzUsuń