środa, 27 lutego 2013

Rozdział 7 "Niektórzy myślą, że nie warto się już starać, gdy osiągnie się cel."


W pokoju ujrzałam Nialla, trzymającego w ręce dwie gitary. Usiadłam na swoim łóżku. Chłopak niepewnie zmierzał w moją stronę. Usiadł koło mnie i podał mi do ręki jedną gitarę. Zaczął grać. Po chwili zastanowienia, ja także zaczęłam grać. Graliśmy razem, naprawdę lepiej się poczułam. Grając wsłuchiwałam się uważnie w rytm muzyki.
-Wiesz co? –zapytał Niall, gdy skończyliśmy grać.
Spojrzałam na niego pytająco.
-Polubiłem cię. Jesteś w porządku. Przyjaciele? –zapytał chłopak, wyciągając do mnie rękę.
Patrzyłam chwilę na niego nic nie mówiąc. Spojrzałam na niego, uśmiechając się i z całej siły go przytuliłam.
-Najlepsi przyjaciele. –powiedziałam, gdy się od niego odkleiłam.
Chłopak uśmiechnął się szeroko.
-Wiesz co? To są moje najlepsze gitary. Postanowiłem, że dam ci tą jedną. –powiedział Niall, pokazując palcem na gitarę, którą właśnie trzymałam na kolanach.
Uśmiechnęłam się.
-To miłe Niall, ale nie mogę wziąć od ciebie żadnej gitary. –powiedziałam, biorąc do ręki gitarę, o której mówił Niall i podałam mu ją.
-No to nie jesteśmy przyjaciółmi. –powiedział, udając obrażonego, po czym wyszedł z mojego pokoju, zostawiając gitarę, koło ściany.
Uśmiechnęłam się sama, do siebie. Wstałam z łóżka i wyszłam ze swojego pokoju. Poszłam do kuchni. Zrobiłam sobie kanapki i nalałam sobie sok do szklanki. Szłam, w jednej rękę trzymając talerz, a w drugiej szklankę. Na schodach nie zauważyłam Zayna i wpadłam na niego, wysypując mu na bluzkę kanapki. Chłopak spojrzał na mnie zły.
-Co ty zrobiłaś? –krzyknął, wycierając plamę, po dżemie.
-Co ja zrobiłam?! Co ty zrobiłeś? Przez ciebie będę głodna! –krzyknęłam.
-I co mnie to obchodzi? –zapytał.
Zła i wkurzona, przypomniałam sobie, że w ręce mam jeszcze sok. Podniosłam rękę z sokiem, nad jego głowę i przechyliłam szklankę tak, że całym sok pomarańczowy wylał mu się na włosy. Uśmiechnęłam się szeroko do niego.
-No i teraz, twoje włosy wyglądają o wiele lepiej. –powiedziałam.
-Co ty zrobiłaś?! –krzyknął zły Zayn, wycierając twarzy ręką.
-No zgadnij. –powiedziałam, dalej się uśmiechając.
-Nie no, ja cię zabiję! –krzyknął zły.
Zaśmiałam się głośno. Zayn zrobił złą minę. Zrobił krok w przód, do mnie i wyciągnął ręce, próbując mnie złapać. Szybkim ruchem, odwróciłam się i zaczęłam biec. Wbiegłam do salonu, a za mną biegł Zayn. Chłopcy dziwnie się nam przyglądali. Uciekając, przed Zaynem zrzuciłam dosyć dużo rzeczy, z półek, większość się rozwaliła, albo potrzaskała. W końcu Liam na rozdzielił.
-Uspokójcie się. –powiedział poważnie.
-Że co takiego?! Wiesz co ona mi zrobiła? Wylała na mnie sok, a konkretnie, na moje włosy. –powiedział Zayn, tak jakby zaraz miał się rozpłakać.
Zaśmiałam się głośno. Chłopcy spojrzeli na mnie ze zdziwieniem.
-Zayn, teraz wyglądasz o wiele lepiej. –powiedział, wybuchając śmiechem Louis.
-No, też mu to mówiłam. –powiedziałam, śmiejąc się.
Zły Zayn, spojrzał na mnie, jak na mordercę i odszedł, idąc do swojego pokoju na górę. Ja wyszłam przed dom. Wyjęłam z paczki jednego papierosa i zapaliłam go. W pewnym momencie usłyszałam, jak ktoś mnie woła. Podniosłam głowę do góry i ujrzałam, uśmiechniętego Zayna. Chwilę później, byłam już cała mokra. Zayn wylał na mnie, wiadro lodowatej wody.
-Zabiję cię! –krzyknęłam, a Zayn się tylko zaśmiał.           
Zła weszłam do domu. Chłopcy patrzyli na mnie, z opadniętymi szczękami. Ignorowałam to. Zła weszłam do pokoju Zayna. O dziwo nie było go tam. Rozejrzałam się dookoła. Chwilę potem wyrzucałam już kolejno jego rzeczy, przez okno. Nigdy nie myślałam, że to takie fajne. Wyrzucałam, co wpadło mi do ręki. Skończyło się na tym, że Zayn wparował do pokoju i wyjrzał, zły przez okno, a ja uciekłam, do swojego pokoju i zamknęłam się w nim. Śmiałam się na cały głos, słysząc jak zły krzyczy.
---------------------------------------------------------------------------------

10 komentarzy i następny rozdział. 
Coraz bardziej sądzę, że to staję się coraz bardziej nudne i beznadziejne... 

24 komentarze:

  1. Super:). Ale szczerze wolałabym aby Emily stała się milsza dla Zeyna i reszty. Ale to twoje opowiadanie i ty o nim decydujesz:) Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest nudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste tylko krótkie :D
    kiedy nn.>?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie żartujesz. Nigdy w życiu nie czytałam nic śmieszniejszego. Teraz Emily i Zayn zachowują się jak dziesięcioletnie małżeństwo xD

    Musisz dalej pisać! No proszę....

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie staje się coraz "nudniejsze" tylko coraz CIEKAWSZE!!. Piszesz najlepsze imaginy jakie czytałam w całym internecie i nie wiem co widzisz w tym "nudnego" to jest zajebiste i coraz ciekawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne ;)
    nawet lubię 1D ;>
    zapraszam ;

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz dalej-nie poddawaj się:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest nudne to jest ZAJEBISTE!!!!


    Musisz pisać dalej!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. TO NIE JEST NUDENE ! ☺ to jest bardzo ciekawe a Emily jest super ! :D x

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaaaaa extra :*

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie jest nuuudne ;D Przyjaźń z Horanem? okk <3
    Ja chce Emily+Zayn! <3
    =

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahaha ja nie mogę >.<
    Mam nadzieję że będą razem.
    A Niall też jest dobry ale najbardziej mi sie podobało to ja Emily wywaliła Zayn'owi rzeczy przez okno :D
    Zapraszam :
    http://itsmylifethereits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nudne!? Czy ty sobie żartujesz?! Piszesz genialnie! Chcę następny rozdział! Już! Czekam... ;D i czekam... no ile można czekać ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahahaha Ty to jesteś bobra ;) Nudne? Nie sądze, dla mnie jest coraz ciekawsze i ciekawsze. Na serio :) Czekam, czekam, czekam ;D Pisz szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Cie!! musisz pisać dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Nmg się doczekać kiedy napiszesz kolejną część więc ciągle czytam od pierwszego rozdziału każdego dnia prosze nie możesz przestać pisać !!

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy koljny ciągle czekam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dajesz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do Libster Award tu: http://and-fall-into-my-arms-instead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń